Preskočiť na hlavný obsah

Informácia k elektronickým službám

Informácia je učená pre daňové subjekty komunikujúce elektronicky v prípade chyby pri načítaní nových verzií formulárov.   

Ak sa Vám pri načítaní nových verzií elektronických formulárov nezobrazuje zvolený formulár ( napr. DP DPH, KVDPH, SV a pod ) je potrebné v prvom rade  odstrániť dočasné internetové súbory / vyčistil vyrovnávaciu pamäť / odstrániť históriu prehľadávania v prehliadači.

Odporúčame použiť nasledovný postup u konkrétneho prehliadača:  

Google Chrome

ü  súčasne stlačiť Ctrl+Shift+Delete zobrazí sa „Vymazať dáta prehliadania“,

ü  označiť súbory cookie a ďalšie dáta webov a doplnkov a obrázky a súbory vo vyrovnávacej pamäti,

ü  stlačiť „Vymazať dáta prehliadania“.

ü  následne kliknúť na klávesnici na F5 a dokument by sa mal načítať. 

Internet Explorer

ü   súčasne stlačiť Ctrl+Shift+Delete zobrazí sa „Odstránenie histórie prehľadávania“,

ü   označiť dočasné internetové súbory a súbory webových lokalít a súbory cookie a údaje webovej lokality,

ü  stlačiť Odstrániť.

ü  následne kliknúť na klávesnici na F5 a dokument by sa mal načítať. 

Mozilla Firefox

ü  súčasne stlačiť Ctrl+Shift+Delete zobrazí sa „Vymazanie nedávnej histórie“,

ü  označiť cookie a vyrovnávacia pamäť,

ü  stlačiť Odstrániť.

ü  následne kliknúť na klávesnici na F5 a dokument by sa mal načítať. 

V prípade, ak sa Vám i napriek tejto pomôcke nepodarí elektronické formuláre načítať, volajte na call centrum FS 048/4317222 voľba 1 technická podpora pre elektronickú komunikáciu. 

 

 

Vypracovalo: Finančné riaditeľstvo SR Banská Bystrica

                     Centrum podpory pre dane

                     Jún 2017

(26. 06. 2017)

Archív tlačových správ