Bratislava – 02. 05. 2014: Počas prvých štyroch mesiacov tohto roka sa na finančnú správu obrátilo 181 211 ľudí. Tiket prostredníctvom Live agenta podalo 60 206 ľudí a operátori infolinky vybavili za štyri mesiace 115 992 podnetov.
Od 1. januára do 27. apríla 2014 sa na finančnú správu obrátilo 181 211 subjektov. Tí najčastejšie využívali služby call centra – počas štyroch mesiacov vybavili operátori až 115 0992 podnetov. Najčastejšie si ľudia pýtali rady a informácie z oblasti technickej podpory (63 874, daň z príjmu fyzických osôb (20 075) a DPH (18 950). Tiket si prostredníctvom novinky Live Agent podalo 60 206 ľudí.
Live agent je služba, ktorú finančná správa spustila len začiatkom roka. Denne v pracovnom čase boli k dispozícii zamestnanci, na ktorých sa mohli podnikatelia obrátiť s problémom prostredníctvom „chatu“. Túto službu využilo počas aprílových dní 4 617 občanov. Denne vybavovalo tikety a „chatovalo“ s verejnosťou priemerne 50 pracovníkov.
január – apríl (vrátane) 2014 |
Call centrum |
115 992 |
Live Agent |
60 206 |
Chat |
5 013 |
SPOLU |
181 211 |
Call centrum:
- daň z príjmu FO 20 075
- daň z príjmu PO 9 091
- DPH 18 950
- ERP, daň z motorových vozidiel 4 002
- technická podpora 63 874
Počas kritických dní (obdobie podávania kontrolných výkazov či daňových priznaní) bolo naše call centrum k dispozícii verejnosti od 8,00 do 24,00 hodiny a verejnosti na dopyty odpovedalo až 70 operátorov.
Na telefónne číslo 048/431 7222 môžu podnikatelia volať každý deň v čase o 8,00 do 16,00 hodiny.
(02. 05. 2014)