Preskočiť na hlavný obsah

1 000 hodnotení pre finančnú správu

BRATISLAVA – 21. 11. 2016: Už takmer štvrť roka môže verejnosť prostredníctvom aplikácie Staffino hodnotiť pracovníkov finančnej správy. Za tento čas nám prišlo viac ako 1 000 hodnotení, drvivá väčšina z nich je pozitívnych.

Viac ako 1 100 hodnotení na adresu pracovníkov call centra a pracovníkov daňových úradov v klientských centrách po celom Slovensku. Taká je aktuálna bilancia prvej štátnej inštitúcie, ktorá nabrala odvahu a postavila sa odozve od občanov a podnikateľov zoči-voči.

Call centrum hodnotí verejnosť od 1.9.2016 – 21.11.2016 nasledovne:

  • 1 082 reakcií - 995 poďakovaní a 87 podnetov na zlepšenie,
  • najviac pozitívnych reakcií  aj pripomienok dostal team DPH,
  • najviac reakcii nám posielate ráno medzi 6.00 – 9.00 a z dní dominuje štvrtok,
  • v porovnaní mesiacov september a október sme dostali v októbri o 16 pripomienok menej pri porovnateľnom počte došlých reakcií.

Daňové úrady hodnotí verejnosť od 1.11 2016 – 21.11.2016 nasledovne:

  • 48 reakcií – 41 poďakovaní a 7 podnetov na zlepšenie,
  • najviac pozitívnych reakcií má Daňový úrad Bratislava Ševčenkova, najviac pripomienok má Daňový úrad Košice, pobočka Spišká Nová Ves.

Ďakujeme za každú jednu spätnú väzbu, lebo len tak môžeme zlepšovať naše služby smerom k verejnosti. Viac sa dozviete na https://staffino.com/financnasprava a https://staffino.com/sk/financnaspravacallcentra

Dokument: Tlačová správa na stiahnutie [.pdf; 212 kB; nové okno]

(21. 11. 2016)

Archív noviniek