Informácia je učená pre daňové subjekty komunikujúce elektronicky v prípade chyby pri načítaní nových verzií formulárov.
Ak sa Vám pri načítaní nových verzií elektronických formulárov nezobrazuje zvolený formulár ( napr. DP DPH, KVDPH, SV a pod ) je potrebné v prvom rade odstrániť dočasné internetové súbory / vyčistil vyrovnávaciu pamäť / odstrániť históriu prehľadávania v prehliadači.
Odporúčame použiť nasledovný postup u konkrétneho prehliadača:
Google Chrome
ü súčasne stlačiť Ctrl+Shift+Delete zobrazí sa „Vymazať dáta prehliadania“,
ü označiť súbory cookie a ďalšie dáta webov a doplnkov a obrázky a súbory vo vyrovnávacej pamäti,
ü stlačiť „Vymazať dáta prehliadania“.
ü následne kliknúť na klávesnici na F5 a dokument by sa mal načítať.
Internet Explorer
ü súčasne stlačiť Ctrl+Shift+Delete zobrazí sa „Odstránenie histórie prehľadávania“,
ü označiť dočasné internetové súbory a súbory webových lokalít a súbory cookie a údaje webovej lokality,
ü stlačiť Odstrániť.
ü následne kliknúť na klávesnici na F5 a dokument by sa mal načítať.
Mozilla Firefox
ü súčasne stlačiť Ctrl+Shift+Delete zobrazí sa „Vymazanie nedávnej histórie“,
ü označiť cookie a vyrovnávacia pamäť,
ü stlačiť Odstrániť.
ü následne kliknúť na klávesnici na F5 a dokument by sa mal načítať.
V prípade, ak sa Vám i napriek tejto pomôcke nepodarí elektronické formuláre načítať, volajte na call centrum FS 048/4317222 voľba 1 technická podpora pre elektronickú komunikáciu.
Vypracovalo: Finančné riaditeľstvo SR Banská Bystrica
Centrum podpory pre dane
Jún 2017
(26. 06. 2017)