Ak máte záujem získať informácie o elektronických službách, ktoré Vám poskytuje Finančné riaditeľstvo SR, alebo chcete tieto služby využívať potom sa nachádzate v správnej sekcii.
Tieto služby sú členené na verejne dostupné elektronické služby, ktoré sú prístupné ktorémukoľvek návštevníkovi portálu a na služby autorizované, ktoré sú poskytované iba používateľom s vykonanou registráciou a autorizáciou.
V tejto sekcii sú zároveň popísané podmienky a spôsoby elektronickej komunikácie s finančnou správou, ktorá je nevyhnutnou podmienkou pre využívanie autorizovaných elektronických služieb.
Elektronická komunikácia je vzhľadom na rozdielne postupy a podmienky používania rozdelená do nasledovných oblastí:
Informácia k elektronickému doručovaniu dokumentov pre oblasť cla a EMCS - elektronická komunikácia v oblasti cla a výmeny informácií v oblasti spotrebných daní prostredníctvom systému EMCS
Informácia k elektronickému doručovaniu dokumentov pre oblasť daní - elektronická komunikácia v oblasti daní vrátane spotrebných daní.
Elektronickú komunikáciu pre občanov a podnikateľov môžeme prezentovať aj z pohľadu koncových služieb, ktoré sú publikované aj na ústrednom portáli verejnej správy [nové okno] a je ich možné vyhľadať v lokátore služieb [nové okno] aj podľa životnej situácie. Tieto elektronické služby sú dostupné občanovi a podnikateľovi pre oblasť daňovú.