Autorizované elektronické služby sú používateľovi dostupné až po prihlásení sa používateľa na PFS a po jeho úspešnej identifikácii, autentifikácii a autorizácii. Služby sú poskytované prostredníctvom osobnej internetovej zóny používateľa (OIZ) v kontexte s vybraným daňovým subjektom, na ktorý má používateľ platnú autorizáciu.
Viac informácií k jednotlivým službám, ktoré poskytuje finančná správa používateľom nájdete v samostatných článkoch:
- Výber daňového subjektu - služba umožňuje vybrať používateľovi daňový subjekt pre ktorý chce používať autorizované služby
- Profil používateľa – služba poskytuje informácie o profile a možnosť ich správy a aktualizácie
- Autorizácie – služba umožňuje spravovať autorizácie k subjektu a prezerať vlastné autorizácie k daňovým subjektom
- Spis subjektu – služba zobrazuje spis subjektu, jeho obsah, detail a náhľad konkrétneho dokumentu zo spisu
- Výpis z osobného účtu – služba umožňuje zobraziť prehľad osobného účtu daňového subjektu
- Platenie daní - popisuje spôsoby úhrady dane, zistenie hodnôt pre vytvorenie platobného príkazu a možnosť úhrady dane a preddavkov na daň bezhotovostným prevodom prostredníctvom internet bankingu jednotlivých bánk
- Katalógy – služba zobrazuje katalógy dostupných formulárov a služieb
- Koncepty - služba poskytuje zoznam podaní, ktoré sú v stave rozpracované, podpísané alebo neodoslané
- História komunikácie - služba zobrazuje históriu elektronickej komunikácie formou zoznamu odoslaných alebo prijatých dokumentov zvoleného daňového subjektu
- Najbližšie daňové udalosti - služba zobrazuje informácie o najbližších plánovaných daňových udalostiach prostredníctvom personalizovaného daňového kalendár
- Schránka správ - služba umožňuje prihlásenému používateľovi na základe jeho oprávnení prezeranie vybraného zoznamu správ v elektronickej schránke správ, detailu jednotlivých správ a zmenu príznakov správy pre prečítanie a archiváciu správ
- Subjekt - služba pre autorizovaného používateľa poskytuje detailnejšie informácie o subjekte, za ktorý aktuálne koná