Pokračuj v čítaní Prejdi na hlavný informačný obsah stránky Prihlásenie a registrácia používateľa Vyhľadávanie na portáli Aktuálne: dane a clá Ponuka obsahu pre skupiny používateľov Ľavé menu stránky Informačný obsah Pätička stránky

História komunikácie

Služba zobrazuje históriu elektronickej komunikácie formou  zoznamu odoslaných alebo prijatých dokumentov zvoleného daňového subjektu v závislosti od oprávnení používateľa na dáta súvisiace so zvoleným daňovým subjektom.

Služba poskytuje oprávnenému používateľovi nasledovnú funkcionalitu:

Odoslané dokumenty

Funkcia zobrazí zoznam podaní, ktoré boli za daňový subjekt podané finančnej správe. Rozsah zoznamu sa zobrazuje v závislosti od oprávnení používateľa.

Ak má prihlásený používateľ právny titul konania „štatutárny orgán“/„osobné konanie“/„zákonný zástupca", systém zobrazí zoznam všetkých podaní za daňový subjekt.

Ak má prihlásený používateľ právny titul konania „poverená osoba“ alebo „splnomocnená osoba“, systém zobrazí len zoznam vlastných podaní tohto používateľa.

V zozname sú zobrazované položky: evidenčné číslo dokumentu, typ dokumentu, dátum podania, stav spracovania.

Používateľ si rozsah zoznamu môže nastaviť výberovými podmienkami a voľbou „Vyhľadať“. Vo výbere môžu byť nastavené položky: dátum od, dátum do, evidenčné číslo, typ podania, agenda. Používateľ si môže zobraziť detail konkrétneho podania kliknutím na ikonu „Detail“. Po zobrazení detailu sa zároveň sprístupnia funkcie  súvisiace so zobrazeným podaním: zobrazenie elektronického dokumentu, zobrazenie potvrdenia, vytvorenie kópie elektronického dokumentu.

Prijaté dokumenty

Funkcia zobrazí zoznam zásielok, ktoré boli  daňovému  subjektu zaslané z finančnej správy správcom dane alebo informačnými systémami finančnej správy. Rozsah zoznamu sa zobrazuje v závislosti od oprávnení používateľa.

Ak má prihlásený používateľ právny titul konania „štatutárny orgán“/„osobné konanie“/„zákonný zástupca“, systém zobrazí zoznam všetkých zásielok za daňový subjekt.

Ak má prihlásený používateľ právny titul konania „poverená osoba“ alebo „splnomocnená osoba“, systém zobrazí len zoznam vlastných zásielok  tohto používateľa.

V zozname sú zobrazované položky: číslo dokumentu, dátum vytvorenia, typ dokumentu, typ daňového podania, identifikátor subjektu.

Používateľ si rozsah zoznamu môže nastaviť výberovými podmienkami a voľbou „Vyhľadať“. Vo výbere môžu byť nastavené položky: dátum od, dátum do, evidenčné číslo dokumentu, typ dokumentu, agenda. Používateľ môže zobraziť detail konkrétneho podania kliknutím na ikonu “Detail“. Po zobrazení detailu sa zároveň sprístupnia funkcie  súvisiace so zobrazeným detailom dokumentu: vytlačenie prijatého dokumentu, zobrazenie prislúchajúceho podania.

Dátum poslednej aktualizácie informačného obsahu: 24. 3. 2016
Dátum zverejnenia informačného obsahu: 24. 3. 2016

Tlač obsahu Opýtať sa k téme Nahlásiť problém
Návrat hore