Pokračuj v čítaní Prejdi na hlavný informačný obsah stránky Prihlásenie a registrácia používateľa Vyhľadávanie na portáli Aktuálne: dane a clá Ponuka obsahu pre skupiny používateľov Ľavé menu stránky Informačný obsah Pätička stránky

Elektronická komunikácia

Platitelia DPH musia s finančnou správou povinne komunikovať elektronicky od roku 2014. Od 1.1.2018 sa povinná elektronická komunikácia rozširuje na všetky právnické osoby zapísané v obchodnom registri a od 1.7.2018 aj na všetky fyzické osoby - podnikateľov.

Elektronická komunikácia sa neustále rozširuje. V tejto časti preto nájdete všetky informácie týkajúce sa elektronickej komunikácie s finančnou správou. Dozviete sa, ako sa zaregistrovať na Portáli finančnej správy, ako sa autorizovať či ako podávať dokumenty elektronicky. Okrem textových manuálov sú pre Vás pripravené aj videá prezentujúce jednotlivé postupy. K dispozícii sú aj popisy potenciálnych situácií a odporúčania. Veríme, že zverejnené návody a rady Vám pri elektronickej komunikácii s finančnou správou pomôžu.

Elektronická komunikácia je vzhľadom na rozdielne postupy a podmienky používania rozdelená do nasledovných oblastí:

Zároveň vám v tejto časti tiež poskytujeme aktuálne informácie pre obidve oblasti elektronickej komunikácie.

Odpovede na najčastejšie kladené otázky o elektronickej komunikácii nájdete na portáli FS v časti "Najčastejšie otázky" - "Elektronická komunikácia".

Súhrn najaktuálnejšich informácií z oblasti elektronickej komunikácie nájdete v časti "Informácie k aktuálnym daňovým a colným povinnostiam" - "Elektronická komunikácia"

Pre zjednodušenie práce na portáli, ďalších systémoch a mobilných aplikáciách finančnej správy sme pre Vás pripravili v časti "Príručky, návody a videonávody" príručky vo formáte pdf alebo v tvare video návodov.

Dátum poslednej aktualizácie informačného obsahu: 7. 11. 2017
Dátum zverejnenia informačného obsahu: 11. 12. 2013

Tlač obsahu Opýtať sa k téme Nahlásiť problém
Návrat hore