Aktuálne informácie k elektronickej komunikácii V tejto časti vám poskytujeme aktuálne informácie o elektronickej komunikácii. Informácia pre užívateľov elektronickej komunikácie o novom nastavení rozsahu oprávnení autorizovaných osôb a právnych titulov [.pdf; 83 kB; nové okno] - pridané 11.2.2016 Informácia o novom nastavení rozsahu oprávnení autorizovaných osôb pre užívateľov obojsmernej elektronickej komunikácie [.pdf; 219 kB; nové okno] - platné do 10.2.2016 Informácia k obojsmernej elektronickej komunikácii medzi správcom dane a daňovým subjektom [.pdf; 84 kB; nové okno] - pridané 08.12.2015 Informácia k registrácii na portáli finančnej správy prostredníctvom podpisového certifikátu [.pdf; 66 kB; nové okno]- pridané 30.9.2014 Informácia k postupu pri podávaní a vyplňovaní Všeobecného podania pre Finančnú správu [.pdf; 87 kB; nové okno] - platné do 31.12.2014 Informácia k podávaniu daňových priznaní k dani z príjmov cez eDANE [.pdf; 61 kB; nové okno] Nová podpisová politika finančnej správy [.pdf; 133 kB; nové okno] Spôsob platenia správnych poplatkov pri elektronickom doručovaní podaní [.pdf; 72 kB; nové okno] - platné do 17.2.2015 Najčastejšie otázky a odpovede pri podávaní elektronických formulárov cez portál finančnej správy k 10.2.2014 [.pdf; 128 kB; nové okno] Praktický postup pre daňové subjekty, ktoré majú záujem využívať zaručený elektronický podpis (ZEP) vo forme eID karty na komunikáciu s finančnou správou [.pdf; 607 kB; nové okno] Otázky a odpovede k vyplňovaniu kontrolného výkazu DPH – technické