Preskočiť na hlavný obsah

Správa daní v Bratislave sa sťahuje

BRATISLAVA – 17. 08. 2015: Riešenie všetkých otázok na jednom mieste a väčší komfort pre bratislavské firmy či občanov. Daňový úrad pred bratislavské obvody Ružinov, Nové mesto, Dúbravka a Petržalka budú o pár týždňov na jednom mieste. Daňovníci po novom všetko vybavia na jednej adrese Ševčenkova 32, Bratislava Petržalka.

Proces sťahovania zamestnancov v rámci Bratislavy sa začne zajtra 18. augusta a potrvá do konca septembra 2015. Pre občanov či podnikateľov to znamená, že takmer všetci budú mať k dispozícií kompletný klientský servis na Ševčenkovej 32 v bratislavskej Petržalke.

Takmer 700 zamestnancov sa presťahuje  nasledovne:

  • z Račianskej 153/A sa na adresu Ševčenkova 32 sa presťahuje správa daní pre obvod BA III /bývalý DÚ BA III/,
  • z ul. VI. Clementisa 10 sa na DÚ Ševčenkova 32 presťahuje správa daní pre obvod BA II. /bývalý DÚ BA II a DÚ BA IV./.

V administratívnej budove Ševčenkova 32 v Petržalke,  bude po presťahovaní sídliť správa daní pre obvody Bratislava II., III., IV. a V. Správa daní pre obvod Bratislava I.  zostáva v pôvodnej budove na ulici Radlinského 37.

Počas celej doby sťahovania budú podateľne v budovách na ul. Račianska 153/A a Vl. Clementisa 10 pre verejnosť k dispozícií.

Finančná správa ďakuje verejnosti za pochopenie. Všetky doplňujúce informácie získate od pracovníkov daňového úradu, na vývesných oznamoch a na Call centre Finančnej správy 048/ 43 17 222.   

Finančná správa týmto šetrí náklady na svoju prevádzku. Príkladom je sťahovanie zamestnancov Daňového úradu Bratislava. Prvá etapa sťahovania sa uskutočnila počas minulého roka a ušetrilo sa viac ako 200 tisíc eur. Druhé sťahovanie odštartuje zajtra a predpokladaná ročná úspora je viac ako 400 tisíc eur.

Dokument: Tlačová správa na stiahnutie [.pdf; 136 kB; nové okno]

(17. 08. 2015)

Archív noviniek