Preskočiť na hlavný obsah
1

Faktúry, zmluvy a objednávky

V tejto časti sú v zmysle zákona sprístupnené objednávky  Colného riaditeľstva SR a Daňového riaditeľstva SR do 31.12.2011 a Finančného riaditeľstva SR od 1.1.2012.

Prostredníctvom vyplnenia položiek filtra je možno zúžiť ich  na zoznam objednávok vyhovujúcich zadaným podmienkam. V prípade väčšieho počtu dokumentov je zoznam stránkovaný s možnosťou voľby počtu záznamov na stránke.  Aktuálne vybraný zoznam dokumentov môžete exportovať   do súboru typu  .pdf, .xls alebo .csv.

Položky filtra

Výsledky vyhľadávania

Číslo objednávky Popis plnenia Celková hodnota plnenia vrátane DPH Identifikácia zmluvy Dátum vyhotovenia objednávky Identifikačné údaje dodávateľa
(IČO)
Meno a priezvisko FO/obchodné meno-názov PO Údaje o FO, ktorá objednávku podpísala Funkcia FO Poznámka
(Množstvo)
5230002827 TN-676DR 474,27 zmluva č. 46/36/S/2007 a CP 15.07.2024 Bratislavská 1789, 911 05 Trenčín
(36249513)
CC TRADE, s.r.o. Mgr. Jana Kaššovicová, Mgr. Lucia Pintová vedúca oddelenia verejného obstarávania I ,riaditeľka odboru verejného obstarávania
()
5230002828 TN-651EF 1105,61 zmluva č. 46/33/S/2007 a CP 15.07.2024 M.R. Štefánika 26, 912 50 Trenčín
(679291)
A R A V E R a.s. Mgr. Jana Kaššovicová, Mgr. Lucia Pintová vedúca oddelenia verejného obstarávania I ,riaditeľka odboru verejného obstarávania
()
5230002829 TN-818DR 160,09 zmluva č. 46/36/S/2007 a CP 16.07.2024 Bratislavská 1789, 911 05 Trenčín
(36249513)
CC TRADE, s.r.o. Mgr. Jana Kaššovicová, Mgr. Lucia Pintová vedúca oddelenia verejného obstarávania I ,riaditeľka odboru verejného obstarávania
()
5230002830 dodanie a naprogramovanie 15ks diaľkových ovládačov 504 CP 18.07.2024 Zlatovská 27, 911 01 Trenčín
(45612731)
DOMART servis, s.r.o. Mgr. Jana Kaššovicová, Mgr. Lucia Pintová vedúca oddelenia verejného obstarávania I ,riaditeľka odboru verejného obstarávania
()
5230002831 zabezpečenie kontinuity ochrany objektu DÚ TN 4348,51 priame rokovacie konanie 18.07.2024 Drotárska cesta 9, 811 02 Bratislava
(35747871)
RAVI s.r.o. Mgr. Jana Kaššovicová, plk. JUDr. Juliana Kiacová vedúca oddelenia verejného obstarávania I ,generálny riaditeľ sekcie kancelária prezidenta
()
5230002832 TN-218EF 550 zmluva č. 46/33/S/2007 a CP 24.07.2024 M.R. Štefánika 26, 912 50 Trenčín
(679291)
A R A V E R a.s. Ing. Katarína Kindernayová, Mgr. Lucia Pintová referent oddelenia verejného obstarávania I ,riaditeľka odboru verejného obstarávania
()
5230002833 TN-449EP 550 zmluva č. 46/33/S/2007 a CP 24.07.2024 M.R. Štefánika 26, 912 50 Trenčín
(679291)
A R A V E R a.s. Ing. Katarína Kindernayová, Mgr. Lucia Pintová referent oddelenia verejného obstarávania I ,riaditeľka odboru verejného obstarávania
()
5230002834 TN-517FB 600 zmluva č. 46/33/S/2007 a CP 24.07.2024 M.R. Štefánika 26, 912 50 Trenčín
(679291)
A R A V E R a.s. Ing. Katarína Kindernayová, Mgr. Lucia Pintová referent oddelenia verejného obstarávania I ,riaditeľka odboru verejného obstarávania
()
5230002835 KE-611LA 330 zmluva č. 46/33/S/2007 a CP 26.07.2024 M.R. Štefánika 26, 912 50 Trenčín
(679291)
A R A V E R a.s. Mgr. Jana Kaššovicová, Mgr. Lucia Pintová vedúca oddelenia verejného obstarávania I ,riaditeľka odboru verejného obstarávania
()
5240004191 dodanie kancelárskeho papiera 14074,83 kúpna zmluva zo dňa 1.1.1997 16.07.2024 Hrabové 299, 014 01 Bytča
(30229138)
KRPA Slovakia spol.s.r.o. Mgr. Jana Kaššovicová, Mgr. Lucia Pintová vedúca oddelenia verejného obstarávania I ,riaditeľka odboru verejného obstarávania
()
Zobrazených položiek na stránku: