Preskočiť na hlavný obsah
1

Faktúry, zmluvy a objednávky

V tejto časti sú v zmysle zákona sprístupnené objednávky  Colného riaditeľstva SR a Daňového riaditeľstva SR do 31.12.2011 a Finančného riaditeľstva SR od 1.1.2012.

Prostredníctvom vyplnenia položiek filtra je možno zúžiť ich  na zoznam objednávok vyhovujúcich zadaným podmienkam. V prípade väčšieho počtu dokumentov je zoznam stránkovaný s možnosťou voľby počtu záznamov na stránke.  Aktuálne vybraný zoznam dokumentov môžete exportovať   do súboru typu  .pdf, .xls alebo .csv.

Položky filtra

Výsledky vyhľadávania

Číslo objednávky Popis plnenia Celková hodnota plnenia vrátane DPH Identifikácia zmluvy Dátum vyhotovenia objednávky Identifikačné údaje dodávateľa
(IČO)
Meno a priezvisko FO/obchodné meno-názov PO Údaje o FO, ktorá objednávku podpísala Funkcia FO Poznámka
(Množstvo)
5110024353 AA-434IM 140 zmluva č. 24/1/S/2007 06.05.2024 Račianska 184/B, 831 54 Bratislava
(35918519)
AUTO ROTOS - ROZBORA, s.r.o. Mgr. Jana Kaššovicová, plk. JUDr. Juliana Kiacová vedúca oddelenia verejného obstarávania I, generálny riaditeľ sekcie KP FR SR
()
5110024354 veterinárne vyšetrenie služobného psa Fox Papu Femily 60 cenová kalkulácia 06.05.2024 Orešianska 8881/1A, 917 01 Trnava
(44882360)
ZVIERACIA KLINIKA PAŠEK, s.r.o. Mgr. Jana Kaššovicová, plk. JUDr. Juliana Kiacová vedúca oddelenia verejného obstarávania I, generálny riaditeľ sekcie KP FR SR
()
5110024376 BL-722LN 866,76 zmluva č. 46/52/S/2007 a CP 10.05.2024 Panónska cesta 23, 851 04 Bratislava
(36214574)
IMPA Žilina, s.r.o. Mgr. Jana Kaššovicová, plk. JUDr. Juliana Kiacová vedúca oddelenia verejného obstarávania I, generálny riaditeľ sekcie KP FR SR
()
Zobrazených položiek na stránku: