Pokračuj v čítaní Prejdi na hlavný informačný obsah stránky Prihlásenie Registrácia Vyhľadať Kontakty Občania Podnikatelia a organizácie Daňoví a coľní špecialisti Elektronické služby Ľavé menu stránky Obsah Pätička stránky
Server 16

Call centrum na prelome marca a apríla až do polnoci

BRATISLAVA – 12.03.2019: Finančná správa na konci mesiaca posilňuje prevádzkové hodiny call centra. Call centrum finančnej správy bude vo vybraných dňoch na prelome marca a apríla dostupné až do polnoci, pre klientov bude k dispozícii aj cez víkend 

Počas posledných marcových dní a prvého apríla budú posilnené prevádzkové hodiny call centra finančnej správy. Týmto opatrením chce finančná správa pomôcť najmä fyzickým osobám podnikateľom pri elektronickom podávaní daňového priznania k dani z príjmov za rok 2018. 

Finančná správa chce vďaka tomuto opatreniu zabezpečiť dostatočnú metodickú a technickú podporu nielen pre elektronicky komunikujúcich daňovníkov, ale aj pre prvých klientov, ktorí sa budú pripájať k eKase. 1. apríl nie je len termínom na odovzdanie daňového priznania k dani z príjmov, ale aj termínom online pripojenia novovzniknutých pokladníc na finančnú správu. 

Call centrum finančnej správy bude mať prevádzkové hodiny posilnené už od pondelka 25. marca, až do pondelka 1. apríla. K dispozícii bude počas posledného marcového pondelka a piatku, rovnako ako počas prvého aprílového pondelka, až do polnoci. V ostatné dni budú odborníci na call centre pracovať do 19.-tej hodiny. Podpora bude pre klientov dostupná aj počas posledného marcového víkendu.

 

Prehľad posilnených prevádzkových hodín:

Call centrum   finančnej správy

Pondelok 25.03.

08.00 – 24.00

Utorok 26.03.

08.00 – 19.00

Streda 27.03.

08.00 – 19.00

Štvrtok 28.03.

08.00 – 19.00

Piatok 29.03.

08.00 – 24.00

Sobota 30.03.

10.00 – 16.00

Nedeľa 31.03.

10.00 – 16.00

Pondelok   01.04.

08.00 – 24.00

Finančná správa sa aj tento rok snaží urobiť všetko preto, aby daňovníci mali pri plnení si svojich povinností voči finančnej správe čo najväčší komfort. Okrem rozšírenia prevádzkových hodín na call centre bude posilňovať aj úradné hodiny na daňových úradoch, rozšírila tiež miesta pre preberanie daňových priznaní. [nové okno]

 

Dokument: Tlačová správa na stiahnutie [.pdf; 300 kB; nové okno]

(12. 03. 2019)

Archív noviniek