Preskočiť na hlavný obsah

Call centrum za prvý mesiac fungovania vybavilo viac ako 60 000 podnetov

Bratislava – 04. 02. 2014: Za prvý mesiac fungovania vynoveného Call centra a novinky Live agent sa na finančnú správu obrátilo 63 923 ľudí. Tiket prostredníctvom Live agenta podalo 26 914 ľudí, a operátori infolinky vybavili za prvý mesiac 35 442 podnetov. Pre porovnanie, za rovnaké obdobie minulého roka bolo vybavených približne len 11 000 dopytov.

Počas januára evidovali na Call centre 35 442 podnetov. Informácie k DPH žiadalo 5 627 občanov, o dani z motorových vozidiel a k používaniu ERP malo otázky 2 443 ľudí. Najviac sa verejnosť obracala na technickú podporu. Za prvý mesiac fungovania volalo iba na technickú podporu Call centra 21 756 ľudí.

Každý deň bolo v nasadení priemerne 70 informátorov. V posledný deň podania daňového priznania pre mesačných a štvrťročných platiteľov DPH (27.1.2014), kedy Call centrum fungovalo až do polnoci, bolo nasadených operátorov až 83.

Na telefónne číslo 048/431 7222 môžu podnikatelia volať každý deň v čase o 8,00 do 16,00 hodiny.

Live agent je služba, ktorú finančná správa spustila len začiatkom roka. Denne v pracovnom čase boli k dispozícii pracovníci, na ktorých sa mohli podnikatelia obrátiť s problémom prostredníctvom „chatu“. Mailom prišlo počas prvého mesiaca 26 914 občanov. Na technickú podporu sa pýtalo 11 361 ľudí a informácie o DPH potrebovalo 2 523 podnikateľov. Niektoré podnety vybavovali naši pracovníci aj prostredníctvom on-line chatu. Takýmto spôsobom „chatovalo“ viac ako 1 500 ľudí.

Finančná správa dostala ako sponzorský dar od IT asociácie Slovenska 30 nových počítačov, ktoré využívajú práve pracovníci call centra. Všetci pracovníci infolinky boli vyškolení, aby vedeli efektívnejšie komunikovať s volajúcimi. Zároveň sme spustili aj nahrávanie a uchovávanie hovorov. Tie sa budú archivovať po dobu jedného roka.

Dokument: Tlačová správa na stiahnutie [.pdf; 136 kB]

(04. 02. 2014)

Archív tlačových správ