Preskočiť na hlavný obsah

Daňové úrady nápor zvládli

BRATISLAVA – 04. 04. 2016: Daňové úrady obstáli v minulotýždňovom nápore pri podávaní daňových priznaní. Svedčia o tom aj desiatky pochvalných vyjadrení na sociálnej sieti. Elektronická komunikácia tiež fungovala bezchybne. Prijali sme takmer 165 000 daňových priznaní. 

Predĺžené úradné hodiny či call centrum do polnoci. Aj takto vyšli minulý týždeň daňové úrady v ústrety daňovníkom. Posledné tri dni na podanie priznania (29. – 31. 3. 2016) prišli na úrady alebo poslali daňové priznanie elektronicky desiatky tisíc daňovníkov. O tom, že nápor sme zvládli, svedčia aj ohlasy na sociálnej sieti.

 Z reakcií vyberáme:

„Ja maximálne spokojná, lebo som do žiadnej budovy nemusela ani vstúpiť, všetko šlo elektronicky celý marec na počudovanie hladko. Oceňujem elektronickú komunikáciu aj pre subjekty, ktoré nie sú platcami DPH.“

 „DU Snina: veľmi spokojný, rýchle a vždy ústretové správanie. Ďakujem. Ako vravieval uznávaný rečník Jim Rohn: "Be a happy tax payer"“

 „Hlohovec - ochotné daňováčky s úsmevom, aj keď neviem či ten úsmev vydržal do večera, nečudovala by som sa keby nie, pochvala za dobrú prácu.“

 „DS - maximálna spokojnosť po cely rok. Neviem, či zamestnanci prešli nejakými školeniami asertivity, ale vidím zlepšenie z roka na rok.“

 „FS už dávno nie je to čo bývala, teraz sa správa tak ako sa má, voči slušným platiacim občanom a firmám.“

 „Myslím, že eticky kódex FS dostáva reálnu podobu. Ešte takto zmeniť aj dopravný inšpektorát a bude radosť zájsť na všetky úrady.“

 Elektronická podateľňa tiež dostala zabrať. Denne prijala toľko daňových priznaní, čo predtým za celý mesiac.

 

Názov DP

Január 2016

Február 2016

Marec 2016

Spolu

DP PO

805

9 967

83 308

94 080

DP FO A

14

88

718

820

DP FO B

1 061

10 469

57 725

69 255

Spolu

1 880

20 524

141 751

164 155

 Call centrum finančnej správy malo počas posledných troch dní taktiež predĺžené úradné hodiny. Verejnosti boli naši operátori k dispozícií do polnoci. Daňovníci si zrejme na túto možnosť zvykli, nakoľko posledných klientov vybavovali skutočne aj pár minút pred záverečnou. Za tri mesiace sme odpovedali na 111 457 dopytov. Z toho viac ako 77 tisíc bolo telefonických.

 Počty odkladov a papierovo prijatých daňových priznaní budú známe v najbližších dňoch.

Dokument: Tlačová správa na stiahnutie [.pdf; 133 kB; nové okno]

(04. 04. 2016)

Archív tlačových správ