Preskočiť na hlavný obsah

Vybavili sme viac než 181 tisíc podnetov

Bratislava – 02. 05. 2014: Počas prvých štyroch mesiacov tohto roka sa na finančnú správu obrátilo 181 211 ľudí. Tiket prostredníctvom Live agenta podalo 60 206 ľudí a operátori infolinky vybavili za štyri mesiace 115 992 podnetov.

Od 1. januára do 27. apríla 2014 sa na finančnú správu obrátilo 181 211 subjektov. Tí najčastejšie využívali služby call centra – počas štyroch mesiacov vybavili operátori až 115 0992 podnetov. Najčastejšie si ľudia pýtali rady a informácie z oblasti technickej podpory (63 874, daň z príjmu fyzických osôb (20 075) a DPH (18 950). Tiket si prostredníctvom novinky Live Agent podalo 60 206 ľudí.

Live agent je služba, ktorú finančná správa spustila len začiatkom roka. Denne v pracovnom čase boli k dispozícii zamestnanci, na ktorých sa mohli podnikatelia obrátiť s problémom prostredníctvom „chatu“. Túto službu využilo počas aprílových dní 4 617 občanov. Denne vybavovalo tikety a „chatovalo“ s verejnosťou priemerne 50 pracovníkov.

január – apríl (vrátane) 2014
Call centrum 115 992
Live Agent 60 206
Chat 5 013
SPOLU 181 211

Call centrum:

  • daň z príjmu FO 20 075
  • daň z príjmu PO 9 091
  • DPH 18 950
  • ERP, daň z motorových vozidiel 4 002
  • technická podpora 63 874

Počas kritických dní (obdobie podávania kontrolných výkazov či daňových priznaní) bolo naše call centrum k dispozícii verejnosti od 8,00 do 24,00 hodiny a verejnosti na dopyty odpovedalo až 70 operátorov.

Na telefónne číslo 048/431 7222 môžu podnikatelia volať každý deň v čase o 8,00 do 16,00 hodiny.

Dokument: Tlačová správa na stiahnutie [.pdf; 134 kB]

(02. 05. 2014)

Archív tlačových správ