Pokračuj v čítaní Prejdi na hlavný informačný obsah stránky Prihlásenie a registrácia používateľa Vyhľadávanie na portáli Aktuálne: dane a clá Ponuka obsahu pre skupiny používateľov Ľavé menu stránky Informačný obsah Pätička stránky

Špeciálna linka pre živnostníkov a právnické osoby.

BRATISLAVA – 01.08.2017: Viac užitočnejších informácií z oblasti daní pre malých a stredných podnikateľov. Taký je cieľ novej špecializovanej linky call centra, ktorá vzniká práve pre potreby živnostníkov. Finančná správa ju spúšťa od augusta. 

Finančná správa spúšťa v rámci svojho call centra špeciálnu telefonickú linku pre malých a stredných podnikateľov. Ide o ďalšie z radu proklientských opatrení, ktoré finančná správa prijíma za ostatné roky. K nim patrí napríklad vznik call centra, elektronizácia komunikácie či tri mobilné aplikácie, ktoré umožňujú občanom mať všetky potrebné informácie priamo v mobilnom telefóne. 

Špeciálna linka pre malých a stredných podnikateľov bude fungovať od 1. augusta 2017 v rámci call centra finančnej správy. Malí a strední podnikatelia vďaka nej získajú individuálny prístup podľa potrieb. Venovať sa im budú špecialisti Centra podpory pre dane. Na infolinku sa malí a strední podnikatelia dovolajú po vytočení čísla 048/431 72 22 a zvolení voľby 3. 

Call centrum finančnej správy denne vybaví stovky dopytov od odbornej aj laickej verejnosti. Za prvý polrok 2017 naši odborníci zodpovedali približne 167 000 dopytov. Kvalitu zamestnancov call centra FS a ich odpovedí je možné aj hodnotiť prostredníctvom nezávislého hodnotiaceho systému Staffino, do ktorého sa finančná správa zapojila ako prvá štátna inštitúcia v septembri 2016. Za tento čas poslali občania na operátorov 3 874 hodnotení, pričom 94% hodnotení je pozitívnych. Viac nájdete na https://staffino.com/sk/financnaspravacallcentra

Call centrum finančnej správy funguje od roku 2014. Tvorí ho Centrum podpory pre dane a Centrum podpory pre clo a spotrebné dane. Obe centrá poskytujú informácie k technickej podpore, daniam a clám, elektronickým registračným pokladniciam, virtuálnej registračnej pokladnici či daniam z motorových vozidiel. Call centrum FS je k dispozícií počas pracovných dní od 8,00 – 16,00 hodiny. Technická podpora pre colné systémy funguje nepretržite 24 hodín denne sedem dní v týždni. 

Dokument: Tlačová správa na stiahnutie [.pdf; 125 kB; nové okno]

Finančná správa je orgánom štátnej správy v oblasti daní, poplatkov a colníctva. Poslaním FS je výber daní a cla s cieľom zabezpečiť príjmy do štátneho rozpočtu SR a EÚ. Úspešný výber daní a ciel a efektívny boj proti daňovými podvodom priniesol v uplynulých rokoch do štátnej pokladnice viac ako 2,66 miliardy eur. Finančná správa je modernou proklientsky orientovanou inštitúciou s cieľom zintenzívniť elektronickú komunikáciu. Viac informácií nájdete na www.financnasprava.sk

(01. 08. 2017)

Archív noviniek

Tlač obsahu Opýtať sa k téme Nahlásiť problém
Návrat hore