Preskočiť na hlavný obsah

Už len 3 dni

BRATISLAVA – 8.1.2016: Už o tri dni finančná správa spustí obojsmernú elektronickú komunikáciu s platiteľmi spotrebných daní.  Od 11. januára 2016 im doručujeme zásielky už len elektronicky.

Finančná správa začína od pondelka 11.1.2016 komunikovať elektronicky s platiteľmi  spotrebných daní. Obojsmerná komunikácia v oblasti spotrebných daní je prvým krokom k celkovej obojsmernej elektronickej komunikácii. Všetky prijímané a odosielané dokumenty budú evidované v elektronickej forme a následne   sprístupnené v spise daňového subjektu v rámci osobnej internetovej zóny na portáli finančnej správy.

V súvislosti s týmito zmenami opätovne upozorňujeme používateľov portálu, aby si preverili, či majú splnomocnenie na prijímanie dokumentov (ktoré má štandardne len konateľ alebo štatutár spoločnosti). Ak ho konateľ alebo štatutár nemá, je potrebné, aby sa zaregistroval. V prípade, že takéto oprávnenie nemá v spoločnosti nikto, nebude možné prijímať elektronické zásielky. Doručovanie papierovou formou sa so spustením obojsmernej komunikácie končí.

Viac informácii, ako aj príručka s jednoduchým návodom, ako je možné využívať elektronické služby finančnej správy je možné nájsť na portáli finančnej správy v časti Elektronické služby. Aktuálne informácie týkajúce sa obojsmernej elektronickej komunikácie (OBK) zverejňujeme v časti Elektronická komunikácia. V prípade potreby je možné využiť aj kontaktné centrum finančnej správy na tel. čísle 048/43 17 222.

Dokument: Tlačová správa na stiahnutie [.pdf; 122 kB; nové okno]

(08. 01. 2016)

Archív tlačových správ