Preskočiť na hlavný obsah

Nová podpisová politika finančnej správy

BRATISLAVA – 14. 02. 2014: Pre plynulé používanie zaručeného elektronického podpisu (ZEP) finančná správa odporúča podnikateľom nainštalovať si aktualizáciu podpisovej politiky. Platnosť doterajšej skončila 31. 1. 2014. Aktualizácia platí tri roky.

Predmetom aktualizácie softvéru je nainštalovanie novej podpisovej politiky na všetkých počítačoch, ktoré podnikateľ či občan používa ZEP pri podpisovaní elektronických správ a dokumentov pri komunikácii s finančnou správou.

Predpokladom správnej funkčnosti novej podpisovej politiky je nainštalovanie komponentov z aktualizačného inštalačného balíčka [.zip; 39 kB; nové okno], ktorý bol vytvorený pre tento účel. Postup pri inštalácii odporúčame konzultovať s dodávateľom/správcom Vášho softvérového vybavenia.

V prípade ďalších otázok alebo problémov súvisiacich s inštaláciou softvérových komponentov kontaktujte technický helpdesk na e-mailovej adrese: helpdesk.ekrtech@financnasprava.sk.

Viac informácii o problematike nájdete aj v časti "Zmena softvérových komponentov pre elektronickú komunikáciu – nová podpisová politika – účinnosť od 3.12.2017".

Dokument: Tlačová správa na stiahnutie [.pdf; 133 kB; nové okno]

(14. 02. 2014)

Archív tlačových správ